בדיקת זכאות להלוואה

בתקופה לא קלה אם מבחינת הכלכלה, או מבחינת המצב הביטחוני, רבים מעוניינים ליטול הלוואה מהבנקים, או מחברות חוץ בנקאיות. לשם כך, יש לבצע בדיקת זכאות להלוואה, אשר באמצעותה תוכלו לדעת, אם בכלל תוכלו לקחת הלוואה מהגוף הפיננסי ומה סכום ההלוואה.הבדיקות שתיערכנה, תהיינה ההיסטוריה של הלווה, אשר כוללת את האשראי, תעסוקה והכנסה ועוד. גם הבנק או כל גורם פיננסי אחר שממנו תקחו את ההלוואה, יהיה מעוניין לדעת, אם הלווה אמין, אם אין לו בעיה של פשיטת רגל, חובות, עיקולים וכדומה.  חת הבדיקות העיקריות שחברות פיננסיות או בנקים מבצעים, היא ציון האשראי,. לאחר מכן, ייבדקו היסטוריה של הלוואות חוזרות וכן, עמידה בהלוואות קודמות.

כמה אתם משתכרים עכשיו וכמה תשתכרו בעתיד?

זהו עוד גורם חשוב שמוסדות פיננסיים המציעים הלוואות ללקוחותיהם בודקים. ישנן הלוואות למספר שנים כך שהמוסד הפיננסי יוכל לדעת אם עמדתם בהלוואות הקודמות, אם אין לכם הלוואות פתוחות ועוד.כמו כן, אם יש ברשותכם נכס, כך המוסד הפיננסי, יוכל לסמוך יותר על הלווים, היות וישנה ערובה שהערך שלה עולה על סכום ההלוואה עצמה. המוסדות הפיננסיים, אף בוחנים את היחס בין ההכנסה להוצאות הלווה, כך שניתן יהיה לחשב, אם הלווה יוכל לעמוד בתשלומים השוטפים של החזר ההלוואה. כמו כן, ככל שציון האשראי יהיה גבוה יותר, כך יגברו הסיכויים שההלוואה תאושר. יש לעמוד בתאריכי תשלום ההלוואה, כך שלא תהיינה בעיות וסירובים ללקיחת הלוואה בעתיד.

הבנק מסרב להלוואה? פנו לחברה חוץ בנקאית

לפעמים,הבנקים מערימים קשיים במתן הלוואות. אין זה אומר, שאין מקורות אחרים ואמינים למימון הלוואתכם. זו הסיבה, כי עליכם לפנות לחברה אמינה באתר https://www.naorcredit.co.il/fast-loan/, לקבל פרטים ולבדוק, כי התנאים וההלוואה, אכן עשויים להשתלם לכם. החברה שמציעה הלוואת חוץ בנקאיות תבדוק את הנתונים שלכם ותוך זמן קצר, תוכלו לקבל את ההלוואה המבוקשת. ההלוואה שתינתן לכם תותאם לפי מסלול שיתאים להכנסות, להוצאות ולהחזרים חודשיים שוטפים שלא יעיבו עליכם. זהו ההבדל המהותי בין חברות אשר מבינות את הלווים  ואת צרכיהם, כך שהיום רבים פונים יותר לאופציה של הלוואה מחברות חוץ בנקאיות ולא מהבנקים.

מה היתרון הבולט בנטילת הלוואה מחברה חוץ בנקאית אמינה וותיקה?

כאשר אדם שיש לו חשבון בבנק מסוים, והוא מעוניין ליטול בבנק שבו מתנהל חשבונו הלוואה, היא נרשמת ב- BDI שלו. במידה ואדם מסוים אינו מעוניין שההלוואה תירשם, הוא יפנה לחברה שמציעה מימון והלוואות מסוגים שונים כמו נאור פתרונות אשראי, ההלוואה לא תירשם, כך שמידע זה לא ייחשף אף לבנקים. זו הסיבה אשר מהווה יתרון נוסף ליטול הלוואה מבלי שתהיו במעקב של הבנקים. מדובר על פתרון יעיל, במיוחד כאשר פונים לחברה מוכרת שיש עליה המלצות, יחס מקצועי ואדיב ושירות מהיר ללא עיכובים.

 הלוואה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

B-GOOD

הדפסת ומכירת חולצות בית ספר עם החברה המובילה בארץ​. אנחנו מציעים חולצות והדפסות איכותיות ביותר המתאימות לרוב בתי הספר ומתחייבת לשירות מהיר, מקצועי ואמין, ברמה אחרת.

אז מה היה לנו בכתבה: