בואו לחגוג את החיים בשניים בקרוז רומנטי ומפנק

בואו לחגוג את החיים בשניים בקרוז רומנטי ומפנק

פרינסס קרוזס מציעה לכם להפליג ב"ספינת האהבה" ולחוות רגעים רומנטיים ובלתי נשכחים על פני הים. זה יכול להיות לחקור יחד ארץ רחוקה ומעניינת, להצטלם על רקע שקיעה מרהיבה ממרפסת החדר שלכם, לרקוד כל הלילה בטרקלין נעים או ליהנות מארוחה אינטימית ושיחה במסעדה אלגנטית.

הרגע האהוב עליך עם הנפש התאומה שלך יכול להיות כל דבר – או הכול – כשאתה בוחר ב"חברת השייט הטובה ביותר לקרוז רומנטי* (* עפ"י בחירת העורכים של אתר הביקורות "קרוז קריטיק" 2016)

יעדי שייט רומנטיים – קרוזים

תנו להתנתקות מהשגרה לקרב אתכם, ותחזרו מאוהבים מתמיד… כשאתם מפליגים עם פרינסס קרוזס למקומות הרומנטיים ביותר בעולם.

קרוז לאיים הקריביים:

לנצור כל רגע ביחד בחופשה הכי רומנטית שיש

מי טורקיז, דקלים מתנודדים, חופים מבודדים עם חול לבן: במילה אחת- אושר! אין זה פלא שהאיים הקריביים הם היעד המוביל שלנו לחופשות רומנטיות,  חופשות ירח דבש, ימי נישואין ולזוגות שפשוט משתוקקים לבלות יחד. עם למעלה מ-30 נמלי עגינה לבחירה, שניכם יכולים לטייל, לשנרקל, לעשות קניות, להשתזף… או, כן, פשוט להתרווח זה לצד זה על החול הלבן,  כי לפעמים הדבר הכי רומנטי שאפשר לעשות ביחד זה כלום.

 

הים התיכון:

מקומות נצחיים וחוויה של רגעים משותפים שלא יסולאו בפז

שחייה במים הנוצצים של האי היווני קורפו; שייט רומנטי בגונדולה ונציאנית; צפייה באנשים בבית קפה בפריז; רכיבה על אופניים על גבעות טוסקנה; או טיול עם גביע ג'לאטו ברחובות רומא? תנו למומחים של פרינסס לקחת אתכם למקומות הקסומים הללו ואתם כבר תמשיכו את זה משם.

כשאתה חולק את העולם עם מי שאתה אוהב, אתה יוצר זיכרונות משותפים לנצח.

הוואי:

גן עדן זה כאן

זה רק שניכם – מגלים מפל נסתר, מטיילים בחוף חול שחור מתחת לשקיעה ארגמנית, מביטים למעלה במיליארד כוכבים נוצצים. אתם לא חולמים. אתם במאווי או בקוואי בחופשת שייט מרגיעה ורומנטית. תאבדו את עצמכם בנפלאות הטבע של הוואי ותמצאו את המשמעות האמיתית של גן העדן: בואו לחוות את המקום המושלם עם אותו אדם מיוחד.

חוויות לחלוק יחד

התענגו על הזמן שלכם ביחד – נסו משהו חדש, חקרו מקום יוצא דופן או פשוט תירגעו והתחברו מחדש.

בידור שתאהבו

ראו איך צריך שניים לטנגו בשיעור ריקודים סלוניים, בקשו מהלהקה החיה את השיר המשותף שלכם, בדקו עד כמה אתם מכירים אחד את השני ב-Marriage Match Show' עלו על ה-Kiss Cam במסיבת דיסקו סטייל ספינת האהבה ולמדו כיצד לומר "אני אוהב אותך" בשפה אחרת. כי הזדמנויות לחזוק הקשר נמצאות בכל מקום באוניות פרינסס.

תשוקה לאוכל מעולה

מתנצלים בפני שייקספיר, אבל אוכל זוהי דרך לעורר אהבה. התענגו על ארוחת ערב רומנטית לשניים באחת מהמסעדות המיוחדות שלנו או בסעודה פרטית במרפסת הפרטית שלכם אל מול הים הפתוח. צאו לדייט עם שמפניה טובה באחד מהברים באונייה או בואו לערב טעימות משותפות של שוקולד ויין.

"בריחות"  רומנטיות מהמציאות

 סעו בכרכרה רתומה לסוס דרך כרמים בטוסקנה,  תאכלו ארוחת צוהריים בפיקניק לאחר ביקור בהר געש פעיל באי הגדול של הוואי, הקיפו את עצמכם ביופי פורח בגני בוצ'ארט בוויקטוריה. בחופשת שייט בפרינסס קרוזס תוכלו לגלות ולהיזכר מחדש בתחושת הפליאה וההתרגשות שלכם.

הירגעו בשייט הטוב ביותר לזוגות

השאירו את ההמולה מאחור ובואו להתפנק בעיסוי זוגי בספא עטור הפרסים של חברת פרינסס קרוזס על פני המים – Lotus Spa®. הפיקו את המרב מהימים נטולי ההתחייבויות שבשגרה,  אותם ימים בהם הפריט היחיד ברשימת המטלות שלכם הוא ליהנות במקסימום מבילוי משותף ומהזמן שלכם יחד.

אירועים לחגוג

תמיד כדאי להנציח אבני דרך בזוגיות, וכאן תמצאו אותם מטופלים בקול תרועה, בדיוק כמו שאתם חושבים שמגיע להם.

יום נישואין לזכור

חשבו על הדרך שעברתם יחד ברגעים שקטים והרפתקאות גדולות מהחיים. זה קל בים, כשיש לכם זמן ומקום להתמקד רק אחד בשני. ימי נישואין הם הסיבה הפופולרית ביותר שהאורחים שלנו מפליגים, אז אנחנו מוודאים שהם יקבלו את המגיע להם, ומציעים חבילות ייחודיות שמוסיפות נופך חגיגי.

 

ירח דבש

מתכננים את ירח הדבש? בתור צוות בחברת השייט שהביאה את סדרת ספינת האהבה  The Love Boat®, לכל בית בעולם, כולנו עוסקים ברומנטיקה. בואו לחופשת ירח דבש בה תוכלו להתחיל את החיים המשותפים שלכם בדרך הכי טובה שיש. 

יוצאים להרפתקה ביחד

מחפשים הרפתקה משותפת? צאו לקרוז.  בפרינסס קרוזס הים הוא הגבול עם יותר מ-250 מסלולים ל-330 יעדים חובקי עולם.

 

ושמחת בחגיך

לחגוג את השנה החדשה בראש השנה או לסמל את החירות של חג הפסח? נצלו את החופשה שלכם ובואו לסעוד, לנפוש ולשמוח בחגים באחת מאוניות הפאר של פרינסס קרוזס.

הפלגות נופש – מד קרוזס הינה נציגת המכירות הרשמית והבלעדית של חברת פרינסס קרוזס בישראל. www.med-cruises.com

 

 

 

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

B-GOOD

הדפסת ומכירת חולצות בית ספר עם החברה המובילה בארץ​. אנחנו מציעים חולצות והדפסות איכותיות ביותר המתאימות לרוב בתי הספר ומתחייבת לשירות מהיר, מקצועי ואמין, ברמה אחרת.

אז מה היה לנו בכתבה: