למה כולם טסים עכשיו לחו"ל דווקא מחוץ לעונה?

למה כולם טסים עכשיו לחו"ל דווקא מחוץ לעונה?

פתאום קלטנו – משהו השתנה זה לא התחיל מתכנון ארוך טווח או ממבצע שראינו בפייסבוק. האמת? זה התחיל מהשקט. פתאום שמנו לב שאנחנו לא היחידים ששואלים את עצמנו – רגע, למה כל האנשים מסביב נוסעים דווקא עכשיו, כשכולם בארץ?

ישבנו כמה חברים, והשיחה גלשה לשם. "אנחנו טסים שבוע הבא", זרקה אחת. "בחורף?" שאלנו. "דווקא בגלל שזה חורף", היא ענתה וצחקה.

ופה נפל לנו האסימון.

מחוץ לעונה – העולם נראה אחרת

בדקנו בעצמנו. ברגע שהחלטנו לזרום, פתחנו יומן ופתאום גילינו משהו שלא ידענו – יש חיים שלמים בין החגים. כן, המלונות פתוחים, הטיסות זולות, והרחובות לא עמוסים בתיירים שמצטלמים מול כל פינה.

זה הרגיש כמו לגלות את העולם מחדש – אבל בלי הצפיפות, בלי ההיסטריה של העונה, ובלי התורים המעצבנים.

מי אמר שחורף זה רק לחמם בבית?

נחתנו בפורטוגל בינואר. ציפינו לגשם. בפועל קיבלנו שמיים כחולים, חופים ריקים ואפילו שקיעות שהרגישו קיץ. לא היה עומס, לא רעש, והרגשנו כאילו יש לנו את העיר רק לעצמנו.

פתאום דברים קטנים כמו לטייל ברוגע בלי צפיפות או לשבת בבית קפה בלי לחכות חצי שעה – קיבלו משמעות חדשה. זה היה נופש בחו"ל שנראה אחרת, מרגיש אחרת – ובעיקר, בלי לחץ.

המקומיים מחייכים יותר

אולי זה רק בראש שלנו, אבל הרגשנו שבתקופה הזו – אנשים פתוחים יותר. אולי כי אין להם עומס תיירים, אולי כי יש להם זמן באמת לדבר איתך. קיבלנו המלצות שלא ראינו באף מדריך, מצאנו מקומות שאף אחד לא כתב עליהם, ויותר מהכול – קיבלנו תחושה שאנחנו לא רק עוד זוג שעובר בדרך.

זה היה אישי יותר. אותנטי. אמיתי.

גם התקציב הרגיש פתאום הגיוני

וזה לא רק הרוגע – זו גם הכלכלה. טיסה שביולי עולה 2,000 שקל עלתה לנו 650. מלון שהיינו חוסכים אליו חודשים – פתאום נהיה בר השגה. המסעדות לא הרגישו כמו "מלכודת תיירים", והרגשנו שאנחנו מקבלים הרבה יותר ממה ששילמנו.

בין סיור בעיר עתיקה לבין שיט רגוע על נהר, הבנו שאנחנו פשוט נהנים יותר – לא כי חסכנו, אלא כי הכל הרגיש שפוי.

כי לפעמים צריך לשחות נגד הזרם

אנחנו רגילים לטוס כשכולם טסים. חגים, חופשים, חגים של אחרים… אבל הפעם עשינו משהו אחר – וזו הייתה אחת ההחלטות הכי טובות שלנו.

גילינו עולם אחר – שקט יותר, זול יותר, אנושי יותר.

מה שאנחנו לוקחים איתנו

אם יש משהו שלמדנו מהחופשה הזו – זה שזה לא הזמן שקובע אם יהיה כיף, אלא איך אנחנו מגיעים לשם. פתוחים. רגועים. בלי לרדוף אחרי מה ש"כולם עושים".

אז כן – דווקא מחוץ לעונה, דווקא כשפחות נוח, דווקא אז – זה בדיוק הזמן לצאת מהשגרה ולעוף.

B-GOOD

הדפסת ומכירת חולצות בית ספר עם החברה המובילה בארץ​. אנחנו מציעים חולצות והדפסות איכותיות ביותר המתאימות לרוב בתי הספר ומתחייבת לשירות מהיר, מקצועי ואמין, ברמה אחרת.

אז מה היה לנו בכתבה: